postheadericon Річний звіт про діяльність закладу

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами має діагностично-прогностичний характер і базується на аналізі корекційно-розвивального, освітньо-виховного процесів. Педагоги закладу на протязі року підвищували та вдосконалювали свою професійну компетентність брали участь у роботі методичних об’єднань міста, семінарах, конференціях, майстер-класах, педагогічних майстернях,  підвищували теоретичний рівень шляхом самоосвіти в закладі проводились різні методичні заходи.

  • Педагогічні ради: Сюжетно-рольова гра, як основа соціального розвитку дитини «Дитинство — це гра, гра – це дитинство» (Круглий стіл) (Листопад), «Формування патріотичної свідомості у дітей дошкільного віку»» (Диспут) (Лютий), «Забезпечення соціального розвитку дошкільнят – основний орієнтир у формуванні здорової, життєздатної, компетентної особистості» (Ділова гра) (Травень), «Підсумки, реалії та перспективи діяльності дошкільного закладу» (Педагогічний консиліум) (Серпень);
  • Педагогічне читання: «Педагогічна спадщина О.А. Захаренка»;
  • Методичні дні для педагогів та муз. керівників (щочетверга);
  • Проходженні курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників: Снітко О.А., Яковлєва Л.О., Гончарук О.Г.;
  • Семінар-практикум для педагогів «Інноваційні підходи до фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками»;
  • Проблемний семінар «Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності»;
  • Одноденний семінар «Реалізація завдань розвитку, формування компетенції дитини у сюжетно-рольовій грі» (вдосконалення якості роботи педагога, творчий підхід до керівництва  сюжетно-рольовими  іграми дітей,  розвитку дитини у грі)»;
  • Відвідування педагогами міських методоб’єднань та семінарів;
  • Консультації для педагогів групові та індивідуальні;
  • Проводились колективні перегляди: Нетрадиційне фізкультурне заняття для дітей старшого дошкільного віку за методикою М. Єфименко «Час збирати урожай» – вихователь Рябоконь Л.П. (жовтень); Сюжетно-рольова гра «Сім’я в соціумі» — вихователь Яковлєва Л.О. (листопад); Ознайомлення дітей з рідним містом та його історією як засіб формування патріотичних почуттів «Моя — Вінниця» — вихователь Юнова І.Л. (січень); Ознайомлення з природним довкіллям за методикою Г. Домана з дітьми раннього віку «Зимонька-зима» — вихователь Мельник Є.Ф. (лютий); Театралізована вистава (Використання різних видів театрів) – вихователь Ференець Л.М., муз. керівник Ткаченко Т.В. (березень);
  • Майстер-класи: «Живопис шерстю» (жовтень) — вихователь Захарчук С.М., Торт «Цукеркові ласощі» (грудень) – вихователь Юнова І.Л., Ляльковий театр на дерев’яних лопатках своїми руками (січень) — вихователь Кривак О.Є., Лялька «Купавка» (березень) – вихователь Ференець Л.М., Рукоділля в техніці ізонитка «Квітка-сердечко» (травень) – вихователь Мельник Є.Ф.
  • Творча група працювала над темою: ««Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку» 2 рік;
  • Педагоги на протязі року працювали над підвищенням свого фахового рівня та реалізовували теми по самоосвіті;

   На протязі навчального року педагогічний колектив брав участь у міських та міжнародних конкурсах та фестивалях:

  • «Малі Олімпійські ігри» в рамках міської освітньої програми «Старти надій»;
  • «Увага, дорога» в номінації «Креативна розробка»;
  • «Зимова феєрія — 2017» — колективна робота «Зимові розваги»;
  • «Колискова пісня — 2017» в номінації «Виконання колискових пісень народів світу» — мати вихованки групи № 7 Вишневська Ольга;
  • «Чарівна квітка – 2017» в номінації «Вокальний жанр» вихованка молодшої групи № 4 Гіняга Кіра;
  • «Ярмарок фахових сподівань — 2017» — «Мовленнєва картка» вчитель-логопед Король А.В.

Багато уваги приділялось підвищенню рівня фахової майстерності педагогів. Вагома частина педагогів (93%) відвідували методичні об’єднання міста, творчі лабораторії, семінари. Систематично вихователь-методист Снітко О.А. ознайомлювала педагогічний колектив з новинками науково-методичної літератури та проводила обговорення цікавих публікацій, журналів «Дошкільне виховання», «Джміль», «Палітра педагога», «Вихователь-методист», «Скарбничка вихователя дитячого садка» тощо.

З метою самоосвіти педагогами опрацьовувались методичні посібники, що використовувалися в роботі упродовж навчального року.

У системі проводилася робота з питання наступності дошкільного закладу та  «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради».

Вихователями відстежувалася результативність навчання випускників закладу та адаптація до умов школи.

У  закладі  постійно  проводяться  загартовуючі процедури  (повітряні,  соляні),  на  заняттях  з  фізичної  культури,  під  час  прогулянок  підтримується  рухова  активність  дітей,  проводяться  дні  здоров’я,  розваги,  фізкультхвилинки.

Колектив дошкільного навчального закладу постійно проводить роботу щодо зниження захворюваності: роз’яснювальну роботу з батьками щодо профілактики захворювань, дотримувалися санітарних вимог, здійснювали загартовуючи заходи, такі як: ходіння по «доріжці здоров’я», дотримання режиму дня,  ранкова гімнастику, фізкультурні заняття, спортивні розваги, в тому числі і на свіжому повітрі. Належна увага приділялась організації рухової діяльності, проводились рухливі ігри між заняттями, фізкультхвилинки.

Інформація по захворюваності дітей в ДНЗ

Вікова

група

Загальна захворюваність Інфекційна

захворюваність

Індекс

здоров’я

2015-

2016

2016-

2017

2015-

2016

2016-

2017

2015-

2016

2016-

2017

Ясла 165% 163% 14,1% 3% 29% 39%
Сад 128% 126% 6,4% 1,78% 31% 33,9%

Аналіз харчування дітей ДНЗ протягом  2016 — 2017 навчального року  показав, що в цілому харчування було організовано на належному рівні. Вихователі дотримувались вимог програми, щодо виховання культурно-гігієнічних навичок, помічники вихователів  виконували санітарні норми організації харчування в групах.

Порушень технології приготування їжі не було. Старшою медичною сестрою  і комірником  контролювалась якість продуктів від постачальників, про що свідчить вся наявна документація. Без супроводжувальної документації продукти не приймались. Своєчасно та правильно ведуться журнали бракеражу сирої та готової продукції.

Адміністрацією, педагогічним колективом проводилась певна робота щодо створення безпечних умов життєдіяльності та профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу: у відповідності до вимог велась документація, своєчасно видавались настановні та підсумкові накази, стан роботи з даних питань розглядався на нарадах, призначались відповідальні за роботу із запобігання всіх видів дитячого травматизму; проводились вступні, первинні, цільові та позапланові інструктажі та практичні заняття по евакуації на випадок пожежі. Вчасно проводились обстеження та приймання комісією дошкільного закладу кабінетів підвищеної небезпеки, спортивної зали і спортивного майданчика, малих форм щодо готовності до нового навчального року зі складанням відповідних актів, проводилось випробування спортивного обладнання.

Протягом 2016-2017 навчального року замінено покриття на підлозі в групі № 8, 10, 11, замінено 10 вікон на металопластикові в групах № 2, 4. Зроблено капітальний ремонт туалетної кімнати в групі № 1, частковий ремонт харчоблоку та ремонт в групі № 12.  Методичний кабінет поповнено методичною та дитячою літературою, проведена річна підписка на періодичну пресу.

Згідно з правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду, наказу Міністерства палива та енергетики України «Про підготовку теплових систем та електромереж закладів освіти», з метою якісної підготовки теплових систем та електромереж до роботи у осінньо-зимовий період у ДНЗ призначались відповідальні за підготовку ДНЗ до роботи в осінньо-зимовий період, вживались необхідні заходи щодо безперебійного функціонування систем електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення згідно з нормативними вимогами. Складався «План заходів щодо підготовки закладу освіти до нового навчального року» із зазначенням переліку робіт, джерел фінансування та строків виконання.

При підготовці до нового навчального року силами батьків та співробітників ДНЗ у всіх групах зроблено косметичні ремонти з використанням сучасних будівельних матеріалів. Придбані сучасні дитячі меблі, іграшки відповідно до віку дітей й атрибути для проведення сюжетно-рольових ігор, маніпуляцій з піском та водою, пошуково-дослідницької діяльності, сенсорні та настільні ігри, музичні інструменти, спортивно-моторні іграшки, методичні посібники, дидактичний матеріал.

Утримання та влаштування будівлі та території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання дитячих дошкільних закладів. Технічний стан будівлі задовільний.